Home » » Mi Note3 Pro Imei Fix Baseband Fix Wifi Fix 9008 Mode By Mostakim

Mi Note3 Pro Imei Fix Baseband Fix Wifi Fix 9008 Mode By Mostakim

Posted by Firmware Tech on Wednesday, March 7, 2018

Hello friends we are going to show how to flash mi redme note3 Pro Qualcomm based phone.After use third party software wifi,baseband,imei gone
Here we are going to show how to flash MI PHONE and repair BASEBAND and WIFI in a easy way


Mi Note3 Pro  Unknown Baseband Repair
Mi Note3 Pro Imei Null Repair 
Mi Note3 Pro  Remove FRP Google Account
Mi Note3 Pro Remove Pattern lock, Pin Lock
Mi Note3 Pro Only Vibrate Fixed


REDMI NOTE 3 PRO FIX UNKNOWN BASEBAND AND IMEI NULL WITH SIMPLE METHOD NOTE ; FAILED WITH. ... FIRST INSTALL ALL ,ADB,FASTBOOT ,QD LOADER HS-USB DRIVERS INSTALL MI FLASH TOOL BETA PUT PHONE INTO EDL MODE THEN FLASH VIA MIFLASH TOOL AFTER COMPLETE


Password >>>Soundwave<<<







0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Blog Archive

Powered by Blogger.
.comment-content a {display: none;}